Logo Schoorsteenveegbedrijf Joop van Leeuwen

Gediplomeerd meester schoorsteenveger

 

Abonnement

Juist omdat het vegen van een schoorsteen vaak word vergeten, is het mogelijk om bij ons aan abonnement af te sluiten. U krijgt dan eens per jaar een kaartje thuis gestuurd, met daar op een voorgestelde afspraak datum. Zo blijft u vrij van schoorsteenbrand (alhoewel wij dit uiteraard niet volledig kunnen garanderen: ook uw stookgedrag is hierop van invloed!) of andere overlast en kunt u met een gerust hart jaar na jaar de open haard gebruiken. Daarnaast betaald u als abonnee minder voor het vegen! (De prijs geld alleen in uw vaste veegmaand)

Hoe gaat dit in zijn werk?

Elke woonplaats heeft zijn eigen vaste maand, nadat uw aanvraag verwerkt is makken wij ongeveer een maand van te voren de planning voor de volgende maand, stel dat u in Woerden woont, dan is uw vaste veegmaand juli, u krijgt dan rond begin april een boekje met uw voorgestelde afspraak datum en uw persoonlijke inlogcode.

Mocht de datum en tijd uitkomen die op het afspraak kaartje staat u uitkomen, hoeft u verder niets meer te doen. Joop komt dan bij u langs, u hoeft verder niets te doen. Mocht het tijdstip niet uitkomen kunt u eenvoudig en snel via onze website uw afspraak wijzigen.

Als u nog iets niet duidelijk is kunt u gerust altijd contact met ons opnemen, u kunt ook via onze website gelijk uw abonnement aanvragen. Daar staat ook een overzicht waarin u kunt zien wat uw vaste veegmaand word.

Huis dat geveegd wordt

Zodra wij u aanvraag binnen hebben word deze in onze computer verwerkt. Ongeveer een maand voor u veegmaand krijgt u een kaartje in de bus met daar op een voorgestelde datum, mocht deze uitkomen hoeft u niets meer te doen, en komt Joop bij u langs. Natuurlijk kunt u met de persoonlijke inlogcode de afspraak makkelijk en snel verplaatsen via onze website. Klik hier om de lijst met veegmaanden te downloaden. Het is niet mogelijk vanwegen planning technische redenen om in een andere veegmaand gezet te worden

Mocht u nog vragen hebben, kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.




U kunt kiezen of u inlogt met uw emailadres en wachtwoord of uw inlogcode. U vindt uw persoonlijke inlogcode op uw afspraakkaartje of in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Weet u uw code niet meer? Neem dan contact met ons op, en wij sturen u de code z.s.m op.

Als u abonnee bent en u heeft een afspraakkaartje ontvangen, wilt u dan de nieuwe afspraak zo dicht mogelijk bij de oude afspraak inplannen?